Merel den Heyer

Officemanager

Onze administratieve held en organisatorisch talent "

Merel den Heyer - Officemanager

Maak kennis met Merel, onze onmisbare Office Manager sinds juni 2022. Ze vond bij &Van Kooten precies wat ze zocht: een open, eerlijke en hartelijke werksfeer waar je helemaal jezelf kunt zijn. "Het is een plek die je de ruimte geeft voor persoonlijke groei, en dat spreekt mij enorm aan," vertelt Merel.

Bij ons houdt ze alle ballen in de lucht: van financiële administratie en HR-taken tot facilitaire zaken. Maar Merel is meer dan alleen een manager. Ze is de organisator van onze gezellige teamuitjes, én de reddende engel wanneer magen beginnen te knorren op kantoor. "Een tevreden team is een productief team. En ja, dat begint soms bij een goede lunch!"

Door de groei van &Van Kooten is er volop ruimte om te bouwen en ontwikkelen, iets wat Merel veel energie en voldoening geeft.

Merel is een trotse Goudse en woont nu in Waddinxveen met haar gezin, dat bestaat uit haar vriend, drie dochters en een bonuszoon. Als ze niet op kantoor is, is ze vaak in de sportschool te vinden—niet alleen om fit te blijven, maar ook om te kunnen genieten van haar andere passie: goed eten. "Ik houd van de balans tussen lichaam en geest, en natuurlijk een uitmuntend diner in een goed restaurant," lacht ze.

Of het nu gaat om de administratie op orde te houden, zorgen dat het kantoor er netjes uit ziet of het samenstellen van een voortreffelijke lunch, Merel is de veelzijdige kracht die &Van Kooten nodig heeft.

Kun je de vacature die je zoekt niet vinden?

Maak een Jobalert aan en ontvang een melding per mail
wanneer er nieuwe vacatures zijn!

Jobalert aanmaken
Top